luni, 22 decembrie 2014

Cum dai anunt cu proiect pentru fonduri europene in ziare nationale ?

Daca vreodata v-ati intrebat cum puteti sa promovati un proiect cu fonduri europene sau cum sa dovediti promovarea acestuia in fata celor de la U.E, atunci e timpul sa aflati.Intreg procesul dureaza aproximativ 5 minute si tot ce trebuie sa faceti este sa completati un formular pe unul dintre site-urile Mediapress Advertising.

Peste tot am vazut diferite intrebari si oameni care nu stiau cum sa faca sa rezolve cat mai repede aceasta problema, iar eu de curand am aflat despre aceasta firma si am zis ca ar fi folositor sa impartasesc si cititorilor mei.

In primul rand trebuie sa intrati pe site-ul www.anunturi-fonduri-europene.ro, care este un site destul de simplu de utilizat si nu va fi nevoie sa detineti cunostinte avansate de operare a calculatorului pentru a reusi sa publicati macheta pentru proiectul dumneavoastra.

Important de stiut este faptul ca aceste anunturi se dau sub forma de macheta, preturile fiind afisate pe site, fara a conta numarul de cuvinte, iar macheta in sine va fi creeata de ei.Dumneavoastra ar trebui doar sa intrati pe site si sa trimiteti anuntul catre redactia lor.

Plata o puteti face online, cu cardul sau prin SMS, mai apoi veti fi contactat de catre consultantul de la Mediapress Advertising, pentru ca mai apoi acestia sa va trimita 2 exemplare din ziarul in care anuntul dumneavoastra a aparut.

Puteti alege oricare ziar national, preturile fiind aceleasi, diferenta fiind facuta de preferintele dumneavoastra si de tirajul ziarului.

Pentru publicare anunturi Fonduri Europene in ziar, acestia ar fi pasii pe care trebuie sa ii urmati si timpul consumat de acest procedeu care pana acum era destul de complicat.Nu credeti ca este mult prea simplu incat vi se pare ireal ? 

P.S : Am scris acest articol pentru un concurs organizat pe BlogHub.ro, asa ca daca vi se pare ceva suspect ca am spus aceasta poveste, trebuie sa stiti ca m-ar putea ajuta sa castig niste bani, asa ca dati cate un share pe Facebook sau pe retelele sociale. Multumesc ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu