miercuri, 17 decembrie 2014

Cum sa dai un anunt in ziarele locale din Romania ?

Chiar daca orasul in care traiesc este destul de mic, ma simt mandru ca avem un ziar al nostru, unde putem citi stirile locale si putem afla ce se mai intampla in imprejurimi. As putea sustine la fel de tare ca acest ziar ne ajuta sa vindem anumite lucruri sau sa ne gasim ceva de munca in apropiere, pentru ca are o sectiune dedicata anunturilor si pentru ca de acum putem publica anunturi in paginile acestuia fara a mai fi nevoie sa ne deplasam undeva.

Zilele trecute, s-a intamplat ca la mine la firma sa ma anunte seful ca mai avem nevoie de un om la departamentul de IT, asa ca a venit la mine si mi-a cerut sfatul despre cum poate gasi cel mai repede un om in orasul nostru pentru a-l putea angaja. M-am orientat catre publicarea de anunturi in ADS Pitesti, acesta fiind unul dintre ziarele cu cel mai mare tiraj in judetul Arges si se pare ca sefului i-a placut ideea.

A venit a doua zi si mi-a spus sa fac cumva sa public un anunt in ziarele locale, pentru ca si lui i se pare cea mai potrivita metoda de a informa exact "publicul tinta". Zis si facut, insa eu habar nu aveam cum se publica un anunt in ziare si mai ales in cele locale.

In timp ce cautam adresa redactiei ziarului si informatii despre cum se publica anunturi in ziare locale, am dat peste site-ul www.publicitate-ziare-locale.ro , care era exact ce aveam nevoie, insa problema era ca nu stiam daca sa am incredere.

Mi s-a dovedit imediat ca trebuie sa am incredere, pentru ca acesta era parte a unei intregi retele de site-uri dedicate publicarii anunturilor in ziarele nationale si locale din Romania.Mai apoi am cautat informatii despre Mediapress Advertising si am aflat dintr-un comunicat de presa ca este una dintre agentiile de top din Romania.

Am navigat pe site-ul respectiv si in 5 minute anuntul era trimis spre publicare, pentru ca peste alte 5 minute sa ma sune cineva de la agentie pentru a confirma plata.Mentionez ca angajatii au fost foarte prompti si au vorbit foarte frumos la telefon, ceea ce m-a convins ca trebuie sa ii recomand si sa scriu despre cele intamplate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu